آکواریوم کوالالامپور

 کوالالامپور شهری سرسبز و زیبا در جنوب شرقی آسیاست که مقصدی چهار فصل برای گردشگران و ماجراجویان محسوب می شود. این پایتخت مالایی، از آن جاهاست که توجه بسیاری از مسافران را به خودش جلب می کند و گزینه های جذاب و متفاوتی در آستین دارد. اگر عاشق خرید و بازارگردی هستید، کوالالامپور بی هیچ مکثی گزینه های متنوعی را در برابر شما قرار می دهد که نمی توانید از خیرشان بگذرید و در چشم بر هم زدنی می ببینید سفرتان تمام شده و هنوز هم دل تان می خواهد در بازارها بگردید! اگر از آن دست ماجراجویان و عاشقان هیجانید، بی هیچ معطلی راه‌تان را به سوی شهربازی بزرگ و فوق العاده سان وی لاگون کج کنید و بگذارید کوالالامپور روی دیگری از هیجان را به شما نشان دهد. البته که این ها تمام جذابیت کوالالامپور نیست و هنوز هم جاذبه های بسیاری در این شهر از گردشگران دلبری می کنند.

آشنایی با آکواریوم کوالالامپور | Aquaria KLCC

 
آکواریوم کوالالامپور درست در قلب پایتخت مالزی و در محله مرکزی و پر هیاهوی این شهر قرار گرفته است، که این امر دسترسی را برای شما بسیار آسان می کند. کافیست راه خود را به سوی مرکز همایش های کوالالامپور کج کنید تا به سادگی به این جاذبه معروف شهر برسید و در طبقه کنفرانس، آکواریوم وسیع کوالالامپور را در برابر خود ببینید. 
 
آکواریوم کوالالامپور، بخش ها و تفریحاتی را پیش روی شما قرار می دهد که با سر زدن به آن ها متوجه گذر زمان نخواهید شد. در میان 33 آکواریوم مختلف، تونلی سرتاسری و 90 متری را خواهید دید که موقعیتی متفاوت را برای تماشای ماهی ها در اختیار شما می گذارد. جالب آن که برای دسترسی به تمام آن ها، کافیست تنها یک مسیر ساده را مجموعه آکواریوم ها تا انتها بروید. البته بازدید از ماهی ها تنها کاری نیست که در آکواریوم کوالالامپور می توانید انجام دهید و فعالیت های هیجان انگیزی چون شنا با کوسه ها، ورود به قفس دیوانگی و غذا دادن به ماهی ها را در پیش روی خود خواهید دید.
خوب است بدانید که ساخت آکواریوم کوالالامپور در سال 2002 به دست متخصص ترین افراد آغاز و در نهایت با وسعت کم نظیری در حدود 5600 متر مربع در سال 2004 تکمیل شد. در این آکواریوم دو طبقه، بیش از 250 گونه مختلف وجود دارد که از سرتاسر دنیا جمع آوری شده اند.

امکانات آکواریوم کوالالامپور

در آکواریوم وسیع و جذاب کوالالامپور امکانات مختلفی به چشم می خورد که عبارت اند از:
 
1) خواستگاری در آکواریوم کوالالامپور
 
 به دنبال مکانی خاص و جذاب برای خواستگاری می گردید؟ آکواریوم کوالالامپور این امکان را در اختیار شما می گذارد تا در داخل آب ها و با لباس غواصی از فرد مورد علاقه تان خواستگاری کنید! 
همه چیز را بسپارید به مسوول برنامه خواستگاری و به این ترتیب یک مراسم منحصر به فرد را در زیر آب ها و میان ماهی ها برای خودتان رقم بزنید. قسمت خوب ماجرا آن جاست که حق انتخاب دارید تا مراسم خواستگاری غافلگیر کننده خود را در یکی از سه مکان مختلف آکواریوم کوالالامپور برگزار کنید. امکانش را دارید تا یک خواستگاری کاملا شاعرانه و رومانتیک داشته باشید، یا بخواهید این اتفاق در قفس خشم رخ دهد و یا هیجان خواستگاری را دو برابر کنید و در هنگام شنا با کوسه ها، از یارتان خواستگاری کنید.
دسته ای از گل های تازه
 
2) جشن تولد در آکواریوم کوالالامپور
 
اگر به دنبال جایی خاص و منحصر به فرد برای تولد کودک دلبندتان و غافلگیری او و دوستانش هستید، آکواریوم کوالالامپور مکان مناسبی به نظر می رسد. کافیست تا با مسوولان هماهنگ کرده و جشنی متفاوت را در این آکواریوم برای فرزاندان 3 تا 12 ساله خود برگزار کنید.
غذا و نوشیدنی
 
3) برگزاری مراسم در آکواریوم کوالالامپور
در آکواریوم کوالالامپور دو مکان مختلف در دسترس بازدیدگنندگان قرار دارد که می توانند برای برگزاری مراسم مختلف خود، روی آن ها حساب باز کنند. این دو بخش آکواریوم عبارت اند از: آکواتئاتر و سالن گردهمایی.
آکواتئاتر
آکواتئاتر جایی است که می توانید جلسه کاری یا مراسم خانوادگی خود را در کنار ماهی های اقیانوس آکواریوم کوالالامپور برگزار کنید. این مکان در واقع آمفی تئاتر آکواریوم است که با نام آکواتئاتر شناخته می شود و در واقع در کنار تونل آکواریوم کوالالامپور قرار دارد.
دسترسی به آکواریوم کوالالامپور
 آکواریوم کوالالامپور در قلب پایتخت و در مرکز همایش های این شهر واقع شده و بنابراین دسترسی به این مرکز تفریح بسیار آسان است. برای رسیدن به آکواریوم کوالالامپور گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد:
1- پیاده: همان طور که اشاره شد این آکواریوم در مرکز شهر قرار دارد و بنابراین از مراکزی چون برج های دوقلوی پتروناس، مرکز خرید پاویلیون کی ال، مرکز خرید سوریا کی ال سی‌سی و ... می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه پیاده روی خود را به مرکز همایش های کوالالامپور و این آکواریوم برسانید.
2- اتوبوس رپید کی ال (RapidKL): درست در نزدیکی مرکز خرید سوریا کی ال سی‌سی یک ایستگاه اتوبوس رپید کی ال وجود دارد. بنابراین به راحتی با استفاده از این اتوبوس ها خود را به این مرکز خرید برسانید. سپس تنها چند دقیقه پیاده روی پیش روی شماست.
3- اتوبوس: در کنار مرکز خرید سوریا کی ال سی‌سی، یک ایستگاه اتوبوس نیز وجود
دارد که در نتیجه می توانید با استفاده از اتوبوس نیز خود را به آکواریوم کوالالامپور برسانید.
4- اتوبوس های گردشگری کوالالامپور: در صورتی که از اتوبوس های گردشگری که با نام اتوبوس های هاپ-آن هاپ آف، استفاده می کنید، کافیست تا در ایستگاه گاردن پارک کوالالامپور (KLCC Garden Park) پیاده شوید. 
آدرس: مالزی، کوالالامپور، مرکز شهر، مرکز همایش های کوالالامپور