بهترین هتل های ۴ ستاره وارنا

وارنا یکی از شهرهای بزرگ بلغارستان و تفریحگاهی ساحلی ست، در کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا قرار دارد، همچنین بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان واقع است. چون شهری ساحلی است گردشگرانی که تفریحات ساحلی دوست دارند زیاد به این شهر سفر می کنند به همین دلیل هتل های زیادی دارد، در نظر داریم تعدادی از بهترین هتل های ۴ ستاره وارنا را در سفر به وارنا بلغارستان معرفی کنیم.

هتل اطلس وارنا

این هتل ، ۳۰۰ متر و ۵ دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد و دارای ۲۷۳ اتاق است. دارای یک مرکز سلامت، چندین استخر و امکانات ورزشی و یک رستوران است که به عنوان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره وارنا محسوب می گردد. هتل اطلس درشهر وارنا یک مجموعه قابل توجهی از امکانات را شامل می شود. امکانات رفاهی در این  هتل اطلس وارنا Atlas Hotel شامل اتاق جلسه است، همچنین دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا و باشگاه اسنوکر است. این هتل لوکس همچنین دارای استخر کودکان، خدمات آبگرم و اسپا شامل خدمات حمام ترکی است. استخر شنای روباز هتل قبل از ساحل قرار گرفته و در اطراف آن صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است. این استخر فصلی بوده و تنها اگر هوای شهر مساعد باشد می توانید از آن استفاده کنید. گزینه های غذای هتل شامل رستوران و کافی شاپ می باشد. صبحانه بوفه ای که هر روز صبح سرو میشود، دارای یک رستوران فعال است که خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است. به راحتی می توانید به خیابان پارتی در ۹۰۰ متری هتل بروید. در کل از اینجا تا مرکز شهر وارنا وسایل حمل و نقل عمومی وجود ندارد و باید با تاکسی و سواری به مرکز شهر بروید. ساحل ماسه های طلایی تا هتل شما تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد. همچنین مرکز خرید ماسه های طلایی نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است.

هتل لیلیا وارنا 

این هتل با ۱۷۴ اتاق و با یک دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است و هتل لیلیا وارنا Lilia Hotel 30 متر از ساحل و یک کیلومتر از مرکز ماسه های طلای فاصله دارد و در میان یک منطقه سرسبز و زیبا است. مهمانان لیلیا می توانند در استخرهای شنا در فضای باز یا به طور مستقیم از ساحل شنی به نام ماسه های طلایی لذت ببرند. منطقه اقامتی شنهای طلایی واقع در ۱۷ کیلومتری شمال وارنا، شامل بسیاری از هتل های ۴ ستاره وارنا است و یک ترکیب منحصر به فرد از دریا با فضایی آرام بخش و صمیمی است، جنگل های قرن گذشته در گستره خط ساحلی دریا آن را منطقه ای منحصر به فرد ساخته است، و ساحل تحت پوشش شن و ماسه طلایی زیبایی است Monastery Aladja در ۵ کیلومتری است، در حالیکه از فرودگاه وارنا و مرکز خرید هم ۲۰ کیلومتر فاصله دارند. هتل دارای استخر سرپوشیده، سولاریوم (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام (هزینه اضافی) و سونا (هزینه اضافی) است. این هتل لوکس همچنین دارای مرکزی جهت نگهداری از کودکان و خدمات کودک (هزینه اضافی) و خدمات آبگرم است. استخر شنای روباز هتل قبل از ساحل قرار گرفته و در اطراف آن صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است. سالن آرایش و زیبایی از دیگر امکانات این هتل یه شمار می رود. این استخر فصلی بوده و تنها اگر هوای شهر مساعد باشد می توانید از آن استفاده کنید. این هتل دارای یک رستوران فعال است که خدمات اتاق را نیز ارائه می دهد.

هتل رویال وارنا

با شش دقیقه پیاده روی از ساحل به این هتل می رسید. هتل سلطنتی دارای ۱۵۰ اتاق بوده و  در محیطی سبز است که یک پیاده روی کوتاه از مرکز شنهای طلایی با فاصله ۲۹۳ متر از ساحل را  داراست. این هتل دارای منظره ی پانوراما از استراحتگاه در آن منطقه و یکی از هتل های ۴ ستاره وارنا  است. هتل رویال وارنا  Royal Hotel بصورت all-inclusive است. مغازه ها، رستوران ها و کافی نت های مختلف در اطراف هتل وجود دارد و پارک تفریحی Aquapolis را می توان با ۱۰ دقیقه به آن رسید. هتل رویال یک رستوران با تراس فضای باز بی نظیر دارد. استودیو ماساژ و یک سالن زیبایی و همچنین استخرهای شنا در فضای باز و استخر وجود دارد. هتل دارای استخر سرپوشیده، خدمات آبگرم، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سولاریوم (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا (هزینه اضافی) است. این هتل لوکس همچنین دارای مرکزی جهت نگهداری از کودکان / خدمات کودک (هزینه اضافی) و باشگاه کودکان و نوجوانان و زمین بازی است. علاوه بر همه این امکانات دارای استخر فصلی بوده و در صورتی که آب و هوا مساعد باشد می توانید از آن استفاده کنید. این هتل دارای یک رستوران فعال است که خمات اتاق را نیز ارائه می دهد.

هتل پالم بیچ 

این هتل ۴ ستاره که دارای ۱۰۹ اتاق است، در فاصله یک دقیقه پیاده روی از ساحل است و ۳۰ متر از ساحل ماسه های طلایی فاصله دارد. دارای فضایی سبز و دلنشین و رستورانی که به طبخ غذاهای بلغاری، روسی و بین المللی می پردازد. هتل پالم بیچ وارنا Palm Beach Hotel یکی از معروفترین هتل های وارنا، Palm Beach  است و همچنین دارای یک سواحل خصوصی است. مهمانان پالم بیچ می توانند در استخرهای شنا در فضای باز یا به طور مستقیم از ساحل شنی به نام ماسه های طلایی لذت ببرند. منطقه اقامتی شنهای طلایی واقع در ۱۷ کیلومتری شمال وارنا، یک ترکیب منحصر به فرد از دریا با فضایی آرام بخش و صمیمی است، جنگل های قرن گذشته در گستره خط ساحلی دریا آن را منطقه ای منحصر به فرد ساخته است، و ساحل تحت پوشش شن و ماسه طلایی زیبایی است. اقلام و امکانات، از جمله دسترسی به فعالیت های تفریحی و سرگرمی نیز ممکن است شامل شود. هزینه های اضافی برای برخی از غذاها در رستوران، شام و غذاهای خاص، نوشیدنی های خاص و سایر امکانات می تواند اعمال شود. علاوه بر استخر در فضای باز، این هتل یک زمین تنیس و مرکز تناسب اندام را فراهم کرده است. هتل یک رستوران پیشنهاد می دهد. یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند. صبحانه رایگان هر روز ارائه می شود. یک ایستگاه کامپیوتری در هتل  قرار گرفته است و دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان است. استخر شنای روباز هتل قبل از ساحل قرار گرفته و در اطراف آن صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است. سالن آرایش و زیبایی از دیگر امکانات این هتل یه شمار می رود.

هتل  آسترا وارنا 

با یک دقیقه پیاده روی از ساحل به این هتل بسیار زیبا و دوست داشتنی می رسید. هتل آسترا وارناAstera Hotel Varna تنها ۵۱ متر با معروفترین جاذبه وارنا یعنی ساحل ماسه های طلایی فاصله دارد، دسترسی رایگان به استخرهای سرپوشیده و بیرونی و مرکز تناسب اندام از امکانات قابل توجه در این هتل است. در سال ۲۰۱۳ ساخته شده، دارای ۲۷۷ اتاق در ۱۰ طبقه است و شامل رستوران نیز می باشد. در تراس منظره ای بی نظیر از دریا را مشاهده کنید و از فضای به وجود آمده لذت ببرید. یکی از بهترین هتل ها در منطقه است که با توجه به موقعیت آن از محبوب تربن ها محسوب می گردد. این هتل نیز دارای رستوران است که خدمات اتاق را در محدوده زمانی مشخص ارائه می دهد. استخر شنای روباز هتل قبل از ساحل قرار گرفته و در اطراف آن صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است. در داخل هتل نیز وسایل بازی مختلفی برای جمع دوستانتان از قبیل اسنوکر و شنا کردن در استخر سر پوشیده، وجود دارد. تمام تفریحات ساحلی را در ساحل و آفتاب گرم باعث محبوبیت این سواحل شده است. سایر امکانات تفریحی این هتل عبارتند از :
  • اتاق بخار
  • سونا
  • باشگاه کودکان (هزینه اضافی)
  • استخر کودکان
  • خدمات آبگرم در سایت

هتل آزالیا وارنا 

در نردیکترین فاصله به ساحل و در ساحل شمالی دریای سیاه درمنطقه سنت کنستانتین و هلنا واقع شده است. این مجتمع مدرن که در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و دارای ۲۳۷ اتاق در ۹ طبقه است، ترکیبی منحصر به فرد از معماری متفاوت، مجموعه ای از منظره دریا و سواحل طلایی است. رستوران اصلی هتل آزالیا وارنا Azalia Hotel Varna بسیار شیک و دارای تراس فضای باز است. کاملا مشرف به دریاست و یک منظره پانوراما از دریا را ارائه می دهد. یک لابی بزرگ در سالن هتل دارای تراس مشرف به استخر در فضای باز است. که می توانید این فضای دلچسب را با یک نوشیدنی برای خودتان ماندگار کنید. پیشنهادات ورزشی بسیاری را دارد که تجربه یکی از آنها، به شما نشاط خواهد بخشید. آبریزش و ساحل Aquahouse در ۱٫۱ کیلومتری قرار دارد. مهمانهای این هتل نسبت به سایر هتل ها شادترمی باشند. علاوه بر استخر سر پوشیده، استخر شنای روباز هتل مجهز به صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از فضای دل انگیز ساحل است. در داخل هتل نیز امکانات تفریحی از قبیل امکانات تناسب اندام، تجهیزات بازی اسنوکر و استخر کودکان وجود دارد. تمام تفریحات ساحلی را در ساحل خواهید داشت. سواحل زیبا و آفتاب گرم باعث محبوبیت این سواحل شده است. این هتل همچنین دارای یک رستوران می باشد که صبحانه نیز هر روز در آن سرو می گردد. سایر خدمات تفریحی عباتند از :
  • کافی شاپ یا کافه
  • اتاق بخار
  • سونا
  • باشگاه کودکان (هزینه اضافی)
  • خدمات آبگرم
  • هتل شیپکا وارنا
با ۴ دقیقه پیاده روی از ساحل به هتل می رسید. هتل شیپکا وارنا Shipka Hotel Varna با مرکز آبگرم ۲۰۰ متر و از ساحل ماسه های طلایی ۵۰۰ متر فاصله دارد و از امکانات متنوع برخوردار است. رستوران با تراسش همراه با غذاهای بلغاری و بین المللی را به شما آرامش می بخشد. رایگان Wi-Fi در دسترس است. شما می توانید به سوپر مارکت به طور مستقیم در هتل دسترسی پیدا کنید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس ۲۰۰ متری است، در حالیکه فرودگاه وارنا با ۳۰ دقیقه با رانندگی از هتل فاصله دارد. ۳٫۵ کیلومتر از صومعه Aladzha و ۱۵ کیلومتر از سنت کنستانتین و النا و استادیوم Ticha فاصله دارد. باغ دریا و موزه آرچئورن وارنا نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری قرار دارند. هتل پرونیکا دارای استخر در فضای باز است که یک استخر فصلی می باشد و استخر کودکان، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام را نیز دارد. هتل یک رستوران دارد که میهمانان می توانند با یک نوشیدنی در یکی از کافه های هتل که در کنار استخر است همراه با یک صبحانه رایگان استفاده کنند. استخر شنای روباز که در محوطه هتل قرار گرفته و در اطراف آن صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است. علاوه بر این تمام تفریحات ساحلی را در ساحل خواهید داشت و می توانید از زیبایی های منطقه و آفتاب گرم امکانات بازی پینگ پنگ (هزینه اضافی) و زمین بازی آن لذت ببرید. این هتل نیز دارای یک باغ زیبا و رستوران است که خدمات اتاق نیز در دسترس است.

هتل آرنا مار وارنا 

این هتل دارای ۲۰۲ اتاق  می باشد و در ساحل ماسه های طلایی قراردارد. هتل آرنا مار وارنا Arena Mar Hotel Varna در ۱۲ دقیقه پیاده روی از مرکز ماسه های طلایی واقع شده است، در فاصله ۱۷ دقیقه ای از ساحل Rviera ،در فاصله ۹ دقیقه ای از صومعه Aladzha قرار دارد و فرودگاه وارنا در ۲۷ کیلومتری این هتل قابل دسترسی است. شنا کردن در یکی از ۳ استخر شنا در فضای باز در این هتل و لذت بردن از امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده و استخر کودکان است و از دیگر تفریحات محسوب می گردد. با استفاده از چتر و صندلی های خورشید، کنار اقامتگاه خود مشغول شوید و از امکانات آرامش بخش ساحل لذت ببرید. این هتل ساحلی نیز دارای باشگاه کودکان و نوجوانان، کلوپ شبانه (هزینه اضافی)، دارت، تنیس روی میز، اسنوکر (هزینه اضافی و زمین بازی بچه ها نیز دارد. میهمانان می توانند با یک نوشیدنی در یکی از کافه های هتل که در کنار استخر است استفاده کنند. در اطراف استخر شنای روباز صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است. علاوه بر این تمام تفریحات ساحلی را در ساحل خواهید داشت و می توانید از زیبایی های منطقه و استخر کودکان و نوجوانان، اتاق های تناسب اندام ، سالن اسپا، اتاق بخار، امکانات آبگرم، وان حمام و جکوزی (هزینه اضافی)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، سونا (هزینه اضافی) و باغ آن لذت ببرید. یک صبحانه بوفه ای هر روز بین ۷:۳۰ تا ۱۰:۰۰ صبح می باشد. هتل آرنا مار دارای ۲ رستوران است که سرویس اتاق در محدوده زمانی مشخص انجام می پذیرد.

هتل سنترال وارنا

 با ۶ دقیقه پیادهروی از ساحل به آنجا می رسید. هتل دارای ۹۶ اتاق است و از یک مکان اصلی در یک منطقه ساحلی و ساحل ماسه های طلایی بهره می برد و با یک پارک طبیعی احاطه شده است. لذت بردن از امکانات عالی ارائه شده و صرف تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی را در این هتل تجربه کنید. خورشید را به استخر شنا در فضای باز بکشید و پس از تحرک و جنب و جوش روزانه، به اتاق عریض و آرام خود برسید تا خواب خوبی داشته باشید. اتاق ها دارای بالکن های زیبا هستند، یک چشم انداز عالی از منظره زرق و برق دار به دریا و پارک زیبا. هتل سنترال وارنا Centeral Hotel Varna در ۵۰۰ متری ساحل ماسه های طلایی، در ۲ کیلومتری ساحلی صومعه آلادزا و در فاصله ۱۵ کیلومتری از سنت کنستانتین و الینا و استادیوم Ticha واقع شده است. باغ دریا و موزه آرچئورن وارنا نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری آن قرار دارند. هتل سنترال دارای استخر در فضای بازو بصورت فصلی است، علاوه بر این استخر کودکان، سونا(هزینه اضافی)، جکوزی (هزینه اضافی)، خدمات آب گرم و مرکز تناسب اندام(هزینه اضافی) را نیز دارد. میهمانان می توانند با یک نوشیدنی در یکی از کافه های هتل که در کنار استخر است استفاده کنند. استخر شنای روباز که در محوطه هتل قرار گرفته و در اطراف آن صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است. علاوه بر این تمام تفریحات ساحلی را در ساحل خواهید داشت و می توانید از زیبایی های منطقه و آفتاب گرم امکانات بازی پینگ پنگ (هزینه اضافی)، پارک آبی خارج از هتل (هزینه اضافی)، باشگاه کودکان و نوجوانان، اسب سواری خارج از هتل (هزینه اضافی)، غواصی (هزینه اضافی)، ماهیگیری خارج از هتل (هزینه اضافی) و زمین بازی آن لذت ببرید. این هتل نیز دارای یک باغ زیبا و رستوران است که خدمات اتاق نیز در دسترس است.

هتل کالیاکرا پالاس وارنا

با یک دقیقه پیاده روی از ساحل به هتل می رسید. هتل Kaliakra Palace شامل ۲۰۰ اتاق می باشد که امکانات مدرن تجهیز شده است و دسترسی مستقیم به ساحل ماسه های طلایی از مهمترین ویژگی های آن است. اتاق ها و رستوران هتل چشم اندازی بی نظیر از دریا را ارائه می دهد. همچنین این هتل مکانی عالی برای تفریح و ورزش های ساحلی است و یکی از اقامتگاههای مطرح در منطقه ماسه های طلایی است. هتل کالیاکرا پالاس وارنا  kaliakra palace hotel varna 4 کیلومتر از صومعه  Aladzha فاصله دارد و در ۹ کیلومتری سنت کنستانتین و الینا و استادیوم Ticha است. باغ دریا و موزه آرچئورن وارنا نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری قرار دارند. با استفاده از چتر و صندلی های خورشید، کنار اقامتگاه خود مشغول شوید و از امکانات آرامش بخش ساحل لذت ببرید. شنا کردن در یکی از ۳ استخر شنا در فضای باز در این هتل و لذت بردن از امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده و استخر کودکان است و از دیگر تفریحات محسوب می گردد. این هتل ساحلی نیز دارای زمین بازی تنیس، سونا و مرکز تناسب اندام است. هتل دارای استخر در فضای بازو بصورت فصلی است، علاوه بر این استخر کودکان، سونا(هزینه اضافی)، جکوزی (هزینه اضافی)، خدمات آب گرم (هزینه اضافی) نیز دارد. میهمانان می توانند با یک نوشیدنی در یکی از کافه های هتل که در کنار استخر است استفاده کنند. در اطراف استخر شنای روباز صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است.
علاوه بر این تمام تفریحات ساحلی را در ساحل خواهید داشت و می توانید از زیبایی های منطقه و آفتاب گرم امکانات بازی پینگ پنگ (هزینه اضافی)، دارت و اسنوکر(هزینه اضافی)، زمین بازی و باغ آن لذت ببرید. رستوران بی بی کیو تراس  BBQ Terrace  متخصص در غذاهای بین المللی است و تنها به شام می پردازد.