بهترین مراکز خرید کوش آداسی

 ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری نزد توریست های خارجی و به خصوص ایرانی هاست. شهرهایی مثل استانبول، کوش آداسی، ازمیر و قونیه از محبوب ترین شهرهای این سرزمین هستند.

امکانات خوب تفریحی و اقامتی، محیط زیبا، مردم میهمان نواز و دیدنی های جذاب و متنوع ترکیه سبب شده اند تا بسیاری از ایرانی ها این کشور را برای سفر انتخاب کنند. البته ناگفته نماند که هزینه های به نسبت ارزان سفر به این کشور هم نقش زیادی در جذب گردشگران خارجی داشته است.

ما هم امروز به سوی ترکیه خواهیم رفت و از شهر کوش آداسی دیدن خواهیم کرد؛ شهری در سمت غرب ترکیه که با سواحل زیبایش شناخته می شود. اگر کوش آداسی را برای سفر انتخاب کنید می توانید از تفریحات متنوع ساحلی لذت ببرید و از امکانات هتل ها و رستوران های این دیار بهره مند شوید. طبیعت دلفریب این شهر محیطی مناسب را برای آرامش و استراحت مسافران فراهم کرده است؛ اما همه می دانیم که ما دوست داریم که از سفرهای مان به ترکیه سوغات بخریم و به دوستان و آشنایان هدیه کنیم بنابراین آشنایی با مراکز خرید از ملزومات سفرهای ما ایرانی هاست. از این به بعد بیشتر درباره کوش آداسی و دیدنی ها و سبک سفر به آن برای تان می گوییم. از مراکز خرید و معرفی آن ها شروع خواهیم کرد. کوش آداسی مراکز خرید زیادی ندارد؛ اما با این حال، باز هم بسیاری از هموطنان مان که در جستجوی خرید سوغات هستند، به مراکز خرید این شهر سر می زنند تا با فرهنگ بومیان و کالاهای عرضه شده در بازارها آشنا شوند.

بازار حجیوات

بازار حجیوات یا همان حقیقت یکی از مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در کوش آداسی است. در این بازار، صنایع دستی مختلفی ارایه می شود و مکان خوبی برای تهیه سوغاتی ناب و به یادماندنی است. اینجا انواع ظروف چینی و سفالی که طرح های آبی و سبز رنگ دارند از محبوبیت ویژه ای برخوردارند.

این بازار به نمایشگاهی بزرگ شباهت دارد که با قدم زدن در آن می توانید با فرهنگ و هنر ترک ها بیشتر آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید هم ندارید از این بازار دیدن کنید زیرا فضای دوستانه و خوبی دارد و می توانید با بومیان و هنرمندان ترک از نزدیک معاشرت کنید.

حجیوات از کهن ترین بازارهای کوش آداسی نیز به شمار می آید؛ آن را در سال ۱۹۶۸ برپا کردند تا انواع سوغات و صنایع دستی را در دسترس عموم قرار دهند. مسوولان این بازار می گویند که هدف شان دیدن خوشحالی و شوق در چشمان بازدیدکننده ها بوده و هست.

از این جا می توانید کاشی های رنگارنگ و تابلوهای نقاشی هم تهیه کنید. این محصولات در ابعاد و قیمت های گوناگونی به فروش می رسند و طیف وسیعی از انتخاب ها را در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

بازار بزرگ کوش آداسی

بازدید از بازار بزرگ یا گرند بازار کوش آداسی اوقات مفرحی را برای تان فراهم خواهد کرد. این بازار سبک و سیاق بازارهای محلی دارد و می توانید از آن پوشاک، ادویه، طلا و سوغات تهیه کنید. اجناس اینجا لوکس نیست و بیشتر به جمعه بازارهای ایران شباهت دارد.

این بازار در ابتدا چند مغازه بود؛ اما به مرور بومیان در اطراف این فروشگاه ها اتراق کرده و به فروش کالاهای شان پرداختند. پس از مدتی تعداد دستفروشان این مکان زیاد و زیادتر شد و در نتیجه بازار بزرگ به وجود آمد تا بومیان بتوانند اجناس شان را با قیمت های مناسب تری در اختیار خریداران قرار بدهند.

حالا با مراجعه به این بازار می توانید هم از این دستفروشان و هم از فروشگاه ها خرید کنید. به تبع خرید از فروشگاه ها برای تان گران تر تمام خواهد شد؛ اما کالاهای با کیفیت تری خریداری خواهید کرد. در حال حاضر گرند بازار بزرگترین بازار کوش آداسی است و طرفداران خاص خودش را دارد. برای این که بیشتر سبک و سیاق این بازار را تصور کنید، می توانیم بگوییم که اینجا شباهت زیادی به بازار اصلی و بزرگ تهران دارد.

مرکز خرید نوادا اوتلت

یکی از مراکز خریدی که در همین سال ها ساخته شد، مرکز معروف نواداست. بر خلاف بازارهایی که تا اینجا به آن ها پرداختیم، مرکز خرید نوادا ساختمانی لوکس و مدرن دارد. فروشگاه های مرکز خرید نوادا در زمینه های پوشاک، پارچه، لوازم الکترونیکی، مبلمان و دکوراسیون و... فعالیت می کنند. اغلب برندهایی که در نوادا پیدا می کنید قیمت های مقرون به صرفه ای دارند مانند برندهای ال سی وایکیکی، فیلا، آدیداس و... 

در مرکز خرید نوادا رستوران نیز وجود دارد که می توانید غذا و نوشیدنی های خوش طعمی را از آن ها تهیه و نوش جان کنید. اگر در جستجوی خرید برندها با قیمت های مناسب در کوش آداسی هستید بدون شک نوادا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مرکز خرید نوادا اوتلت کوش آداسی

آمارها نشان می دهند که از سال ۱۹۹۲ مراکز خرید بسیاری در ترکیه ساخته شده اند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم حدود ۸۰ مرکز خرید ساخته و ۵۰ مورد هم تکمیل شدند. این آمار به نسبت کشورهای دیگر بسیار قابل ملاحظه و تامل است.

یکی از مراکز خریدی که در همین سال ها ساخته شد، مرکز معروف نواداست. بر خلاف بازارهایی که تا اینجا به آن ها پرداختیم، مرکز خرید نوادا ساختمانی لوکس و مدرن دارد. فروشگاه های مرکز خرید نوادا در زمینه های پوشاک، پارچه، لوازم الکترونیکی، مبلمان و دکوراسیون و... فعالیت می کنند. اغلب برندهایی که در نوادا پیدا می کنید قیمت های مقرون به صرفه ای دارند مانند برندهای ال سی وایکیکی، فیلا، آدیداس و... 

در مرکز خرید نوادا رستوران نیز وجود دارد که می توانید غذا و نوشیدنی های خوش طعمی را از آن ها تهیه و نوش جان کنید. اگر در جستجوی خرید برندها با قیمت های مناسب در کوش آداسی هستید بدون شک نوادا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مرکز خرید کوش آداسی اِی وی ام

مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام در راستای پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری کوش آداسی ساخته شد. اینجا تنها مکانی برای خرید نیست بلکه پر از سرگرمی های متنوع هم هست. از مهم ترین امکانات تفریحی این مرکز خرید می توان به سالن بازی کودکان و آمفی تئاترش اشاره کرد که فضای خوبی دارند.

اگر به خرید اجناس برند مانند فیلا، ماوی، پیر کاردین و... علاقه مند هستید می توانید از این مرکز دیدن کرده و کالاهای مورد نظرتان را بیابید.

بد نیست بدانید که در سال ۲۰۱۲ شروع به ساخت مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام کردند که ساخت آن تا دو سال به طول انجامید. زیربنای این مرکز ۲۴،۷۰۰ متر مربع است و محوطه بسیار بزرگی دارد.

مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

مرکز خرید آکدوگان نیز یکی دیگر از مراکز مناسب برای خرید در کوش آداسی است. این مرکز یکی از بهترین مکان ها برای خرید پوشاک به شمار می آید. این مرکز سه طبقه، فضای بزرگی ندارد؛ اما محوطه روباز آن وسیع است و می توانید از آن برای استراحت استفاده کنید.

جالب است بدانید که افرادی که آرگون را برای گشت و گذار انتخاب می کنند اغلب به سینمای این مجموعه می روند و از فیلم های متنوعی که در آن پخش می شود لذت می برند. در واقع باید بگوییم که سینمای مرکز آرگون معروف تر از خودِ مرکز خرید است.

از دیگر نقاط قوت مرکز خرید آرگون می توانیم به رستوران های متنوع آن اشاره کرد. غذاخوری های گوناگونی که در اینجا وجود دارند اوقاتی خوش را برای مشتری ها به ارمغان می آورند.

فروشگاه چرم کوش آداسی

یکی از سوغات محبوب ترکیه نزد گردشگران خارجی چرم است. چرم هایی با کیفیت و متنوع در این کشور تولید و عرضه می شوند. شما می توانید در اغلب شهرهای بزرگ ترکیه چرم های با کیفیتی را بیابید.

اگر به کوش آداسی سفر کرده اید و قصد خرید چرم را دارید، فروشگاه چرم یا لیدیر بهترین مکان برای شماست. انواع پوشاک چرم را می توانید از این فروشگاه محبوب خریداری کنید. همین شهرت فروشگاه چرم کوش آداسی باعث شده تا ما هم به معرفی این فروشگاه بزرگ چرم در این مطلب بپردازیم.

مرکز خرید کیپا

مراکز خرید کیپا مجموعه‌هایی زنجیره ای هستند که در شهرهای مختلف دنیا شعبه دارند؛ مثل کوش آداسی.

پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های پوشاک این مرکز دیدن کنید، اینجا برندهای گوناگونی حضور دارند که آخر فصل ها اجناس شان را با قیمت های مناسبی عرضه می کنند. از نکات خوب دیگر این مرکز می توان به وجود سینمای ۷ بعدی اشاره کرد که محیط خوبی را برای تفریح مراجعه کننده ها فراهم کرده است. همچنین کافه های کوچک و بزرگی هم در اینجا مستقر هستند که می توانند خوراکی های سبک و نوشیدنی های خوش طعمی را در اختیارتان قرار دهند. اگر در جستجوی مرکز خریدی لوکس با کالاهای مقرون به صرفه در کوش آداسی هستید، مرکز خرید کیپا را از دست ندهید.